MOTOKÁRY MOTOKROS MOTOSKIJORING ORIONCUP ROZCESTNÍK



 HISTORIE SEZÓN

    TECHNIKA

PODVOZEK

Tony Kart Racer EVXX

Nové technické detaily:
  • Záklon přední nápravy byl mírně pozměněn , což přináší podvozku klidnější chování a přesnější řízení v nájezdu do oblouku.
  • Nově modifikované excentry umožňují přesnější nastavení příklonu a odklonu a dávají tím jezdci možnost širšího rozsahu nastavení geometrie přední nápravy.




Tony Kart Micro
MICRO je tradičním podvozkem své kategorie. Rozvor je 800mm. Je dodáváno se zadní osou o průměru 25mm, vybavené mechanickým brzdovým systémem, plasty včetně polepů, chromovaným zadním nárazníkem, aluminiovými AXP-Q disky a komponenty.




KRYPTON KRV/08
Nové technické detaily:
  • Na podvozku KRYPTON KRV/08 byly oproti roku 2007 stejně jako na RACERu EVXX učiněny některé změny. Pozměněný záklon přední nápravy spolu s nově představovaným , detailněji propracovaným nastavováním geometrie příklonu a záklonu přináší zdokonalené možnosti volby nastavení.
  • Krypton KRV je tvořen Cr-Mo ocelovými trubkami o průměru 32mm.
  • Je vybaven odpojitelným bočním stabilizátorem, který zvyšuje tuhost podvozku ve střední a zadní části a vylepšuje stabilitu při brždění a během zatáčení.
  • Podlaha má nový protiskluzový design.


ROCKY FIK
Nové technické detaily:
  • ROCKY FIK je podvozek homologovaný pro třídu MINI dle itaských CSAI národních řádů.
  • Trubkový rám vyrobený z Cr-Mo oceli má rozvor 950 mm, je vybaven 30mm zadní osou. Navíc má hydraulický brzdový systém OTK MBS, homologované plasty s polepy, chromovaný zadní bezpečnostní nárazník, aluminiové AXP-Q disky a komponenty.


MOTORY

RAV


  • VRTÁNÍ 54,05 mm
  • ZDVIH 54 mm
  • OBJEM 124.95 cm3
  • PŘEFUKOVÉ KANÁLY 5/3
RAV je nový 125cc jednoválcový 2-taktní motor Vortexu, homologovaný CIK-FIA pro třídy KF1, KF2, KF3 a KF4, vodou chlazený s integrovanou vodní pumpou. Má digitální zapalování a integrovaný startér . Je vybaven vyvažovací hřídelí zmenšující vibrace a přívěrou výfuku. Má odstředivou suchou spojku.


RVX

  • 125 cc. motor
  • vodou chlazený , dvoudobý
  • 5 přefukových kanálů
  • oválný výfuk
  • radiální ložisko C4
  • pístní kroužky se speciálním potahem
  • PVL analogové
RVX 125 je nejnovějším motorem, vyráběným VORTEXem, který je CIKFIA homologován pro třídy KZ1 a KZ2. Nový motor má se svým předchůdcem, motorem RVS 125, společnou jednoválcovou architekturu s vodním chlazením, externí vodní pumpu a přenos výkonu skrze šestistupňovou převodovku. Projekt RVX nabízí zcela nový, menší a lehčí blok motoru, který umožňuje umístění válce a hlavy v téměř svislé poloze.


ROK

  • objem : 123.95 cm3
  • výkon : 22KW v 11500 rpm
  • max. otáčky 13800 rpm (elektronicky omezeno)
  • karburátor dell'orto D.30
  • palivová pumpa dell'orto
  • výfuk s tlumivkou
  • suchá odstředivá spojka
ROK je 125cc jednoválcový dvoudobý motor Vortex, je vodou chlazený s integrovanou vodní pumpou. Má elektronické zapalování a integrovaný elektrický startér napojený na baterii. Je vybaven vyvažovací hřídelí potlačující vibrace. Odstředivá spojka umožňuje udržet motor v chodu i ve chvíli , kdy motokára je v klidu.


MINI ROK

  • objem motoru 60cc
  • vzduchem chlazený
  • radiální ložisko C4
  • analogové zapalování Selettra
  • odstředivá suchá spojka
  • vestavěný elektrický startér
The Minirok 60cc je motor se kterým Vortex vstoupil do světa mladých pilotů. Byl vytvořen v souladu s CSAI FIK technickými pravidly pro italské MINI 60cc a BABY 60 cc třídy, Minirok je zcela nový motor pro mladé piloty !


MĚŘENÍ

MYCHRON4 2T


H O N D A  3 9 0 G X  pro třídu Honda 390

Je čtyřdobý nízkootáčkový motor pocházející svým původem ze sekaček či elektrocentrál. Mají výkon 13 PS, které se především využívají k tří, šesti a dvanácti hodinovým vytrvalostním závodům



Aktuality | Tým | Sezóna | Jak začít | Sponzoři | Fotogalerie | Shop